Svaret och Gårdagen

Hehe sorry Erika =)

Jo, vad hände?
Sophie både 1, 2 &3 !
Skvatt till som faaan.
Sen började jag gapskratt aåt det.
Sen vart jag lite ledsen för att jag tyckte synd om den.
När jag skulle berätta för Dennis så stod jag bara och skrattade så jag itne ens fick fram ett ord.
Och så va jag ledsen för att jag tyckte så synd den där förbannade cp fågeln.

Så gick det.


Jahapp, igår så var vi ute och drack, det var väl sådär, jag vart full så jag är nöjd.
Nu ska jag lägga mej i ´soffan och glo tv, och äta GODIS =)


Puss Hej !



aahhh haha P A P P I   ! XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där! Men taskigt.. Inte skratta åt fågeln..

2009-04-26 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0