Samhälls fråga eller Livsstils fråga?

Har suttit o tittat på bilder lite här o var och undrar nu 1 sak..
Typ kanske 70% av alla tjejer som är, (i snitt), mellan 13-17 år ser i princip likadana ut... En del kanske kallar dom fjortisar, inte vet jag.

Varför ser alla, så kallade, ''fjortisar'' ut som Kissie
?
Har hon nån slags typisk ''fjortis'' look? Eller vad?

Haha det värsta är att jag undrar verkligen. xD
När man går på stan ibland så kan man nästan tro att det är Kissie invasion from outer space.
Vill denna ålderskrets se ut som just Kissie eller är det en '' look'' för den åldern?

Är Kissie ens
snygg? Kritvitt hår söndertvättat med silvershampoo, alldeles för mycket brunkräm i ansiktet, jätterosa utputande läppar och jaa jag vet inte vad.

Alla ungar
ser ju för fan ut så nu
!

Är man bara 13 år ska man va ute och leka! Inte gå på stan och köpa smink .
-.-
Då har vi en till anledning till varför det var bättre förr !

 

?Varför? 3 frågor ?Varför?

  • Varför detta utseende?
  • Var kommer det ifrån?
  • Hur utplånar man den?



''jag är ingen ond människa''
''tack för att du lyssna''

Stötande...


Kommentarer
Postat av: Erika

De är inget fel på Kissies utseende. Du är bara avundsjuk!

2009-10-06 @ 13:13:59
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0