Sweet lemonade, mmm sweet lemonade !

Idag vaknade jag med ansiktet intryckt i väggen för att det var så förbannat trångt i sängen av nån anledning.
Plats fick jag knappt inte, o inget täcke heller. Men men, det är saker man får offra om man vill ha lite mys ;P

Har sprängont i smalbenen från igår i skogen..
Ujujuj skogen alltså, det ligger mej inte varmast i hjärtat iaf.

Idag har jag vart hurtig och varit ute och gått.
Och så har jag beställt en ny hdd !
Nu sitter jag och spelar med Händrick !
Sen ska jag kanske göra nåt vettigt.

Just ja ! Jag sitter och lyssnar på en loop hela tiden som Joakim skicka till mej! Haha as skön !

http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/



Tjo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0