Jävligt aktivt bloggande!

Vad har hänt sen sist då? Säkert en hel del! Frågan är väl kanske egentligen vad jag kommer ihåg? Jobba äta skita sova, det är väl det vardagloga som sker. Förra sommaren skaffade jag en katt, han heter Fisen, o så var vi några brudar som gick på Liseberg. Det är väl det jag kommer ihåg typ. Och att min cykel blev stulen i våras. I somras under semestern så vart det en hel del balkonghäng med vindrickande o skitsnack! :P Jag och Erika var på PIP. Där vi då första kvällen, lite "lätt" berusade, tyckte att det skulle vara både lämpligt och rättvist att sno en cykel till mig. Den var lila och trasig o hette Världsmästare Cykel. Men låt oss hoppa till nutid istället, blir så jävla söligt annars. Vad händer just nu? Nästa helg ska vi ha Personal-Halloween fest, som kommer äga rum på Boda Bort! Har köpt en kostym från Buttericks, fick hem paketet o provade den... Sprängbesviken!!! Inte alls som den såg ut på hemsidan, saknade sömmar, halv trasigt. Måste ha vart en blind, invalid, muterad, ap-sköldpadda utan händer som sytt den! Herregud, o inget öppet köp, så vafan gör man? Jo man packar väskan o åker till mamma. Så just nu pågår Extreme Costume Makeover! Kostymen kommer gå från M till XS, deadline är måndag morgon. Jag ska försöka att kanske uppdatera här oftare. Nu har jag suttit o skrivit allt detta i mobilen så vi får se vad det blir utav det. :P Nu nu blir det duschen o ikväll kanske det blir lite vin! Kyss o Smek Hade gött, Haaaaaajj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0