Hallonbåtar

Idag efter jobbet så gick jag direkt in till Jenny eftersom hade hämtat grejerna från humusen!
Satt där i snackade lite, sen började Jenny med mat.
Köttfärssås o spiral makaroner o jag fick också mat!
Tack så mycket! :)
Sen kom Splirren till Jenny på kaffe samt hämtade sina saker från humusen :P satt i snackade lite.
När Splirren gick så gick jag och Jenny ut på balkongen och satte oss för jag skulle röka.
Där fastnade vi! :P
Helt festsugna blev vi för vi lyssnade på massa party musik! :)
Så imorrn blir det nog feeeest och kanske utgång!
Se om man hittar sig nån karl. :P Hahaha
Just ja! Vi letar fest också!
Vi vill på fest och träffa lite nytt folk. Grabbar såklart... ;P
Bara att höra av sig på mobilen imorrn gällande fest.
Direkt efter jobbet imorrn så ska jag o Jenny till systemet för att handla till Valborg och förmodligen också nåt att dricka imorrn.
Satt väl där till typ 21 sen gick jag upp till mig.
Duschade o fixade med alla nys krämer o grejer som man har handlat på sig.
Nu ligger jag i sängen o skriver här.
Klockan är redan 23.20 så nu är det verkligen dags att sova!

Natti natti

Kyss och smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0