Pinsamt...

Har kollat på Top Model Sverige, o herregud säger jag bara, vilka jävla brudar det finns...
90% av dom är över 20 år och beter sig som 14 åringar, kaxiga som fan och tror att dom är the top of the world, men har egentligen ingen aning om det hårda livet och är egentligen förvirrade o vet inte vad dom vill göra med just sitt liv, är därför med i ett program som dom tror att dom kommer vinna o är så jävla självsäkra om det.
Fast jag tror dom vet, det som ni också vet, att egentligen är det just dom som är som kaxigast, är också dom som åker ut..
Precis som i film, en snygg vältränad vit kille, en snygg tjej o en neger, alla vet vi ju att det är negern som blir skjuten först.
Men det är klart, utan dom där kaxiga idiot brudarna så hade det ju inte blivit något program.
För en av dom sakerna som svenskar gillar mest är ju att hata o störa sig på andra.
Även jag! Det är ju faktiskt sånt som säljer och visas därför klockan 20.00 PRIMETIME!
Just ja, vill också bara säga att dom verkligen hade copycat'at exakt allt från vanliga top model, vilket jag tycker är riktigt fegt o lite tråkigt.
Fan ska de vara svenska top model ska det väl va svenskt!
Svenska till det lite med dalahästar, knäckebröd o folkdräkt

Top Model Sverige



Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på SATC o sova, imorrn ska man iväg till Auschwitz o slava.

God Natt!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0