Sämst jag är....

Ligger i sängen rätt så nyvaken, fick lust att skriva här.
Behöver ha ur mig massa som jag tänker på.
Ska slå på lite SATC o kolla på en stund.
Ledig idag! Så jävla gött!
Ska nog passa på o städa lite här hemma idag, tror det behövs.

Tillbaka till rubriken..
Sämst på detta, förra gången jag skrev här så sa jag att jag skulle skriva här oftare, yeah right!
Så jag är nog sämst på att blogga...
Men jag SKA försöka!

Kan ju börja med att berätta att jag gjorde godaste maten nånsin igår!
Fläskkotlett, potatis o sås.
Potatis är ju potatis.
Kotletterna stektes med steaksouce o krydda.
Egengjord gräddsås med vinbärsgelé i.
Det här kanske inte låter så märkvärdigt för vissa, men för mig är det stort!
Lagar typ aldrig ordentlig mat, för jag kan inte helt enkelt, men igår överträffade jag mig själv!

Nu till nåt helt annat.
Det finns en sak jag vill ha samt göra, jag vet inte varför det inte blivit av.
Jag behöver ta för mig mer men vågar inte.
Räcker ju med en liten fråga för att få veta om, det som jag vill göra, ens kan bli av.
En fråga, men jag törs inte!
Får väl se om jag pimpslap'ar mig själv o kommer till skott med det..

Helgen som var nu vart ju inte som planerad..
Jag jobbade i helgen så hade bestämt mig för att va nykter eftersom det varit rätt ofta dom senaste helgerna.. Men så i fredags plockade jag upp 110:- o gav till kassörskan PÅ SYSTEMET!
Jaja, kul va det iaf.
Va på fest borta vid karls åby, sen drog vi vidare till Harrys.
Trevlig kväll med mycket fina o trevliga människor!
Nu till helgen får vi se hur det blir..
Ska ju ut o äta på woodys med jobbet, kan ju eventuellt slinka ner lite vin då. ;)

Ne nu ska jag kolla på satc lite sen gå upp o starta dagen!
Återkommer kanske senare!

Kyss o Smek! Sophie


Kommentarer
Postat av: Elle

Hade t o m glömt bort att du hade en blogg.. Haha..

vad är det du så gärna vill göra?

Pöss på dig kuss!

2012-02-07 @ 12:16:58
URL: http://sweetellebelles.blogg.se/
Postat av: Sofie

Lätt hänt att man glö,,er det. Eftersom jag är så sämst på att hålla det uppe =P

Det kan jag inte yttra mig om, kan ju inte avslöja så offentligt! ;P

2012-02-07 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0