Torsdag!

Blev inget skriva igår, somnade på soffan efter jobbet, vaknade o gick o la mig i sängen..

Idag har det varit stendött på jobbet..
Slutade egentligen 17.15 men gick hem 15.30 =P
Då åkte jag, Simone och Andreas och fikade på det nya ceféet Smakbiten.
Satt väl där till typ 17.30, sen bar det av hemåt.

Har kollat på Real Housewifes of Beverly Hills, o gud vilka kärringar.. Haha!
Hur dom håller på! Vuxna människor och att dom ens orkar..
Och JAAA jag tycker om att kolla på program som man stör sig på! =P

Jag skulle egentligen ha diskat idag, men så blev det med den saken..
Men istället ska jag ta o hoppa in i duschen o sen bädda ner mig i sängen o kolla på nån film eller nåt.

Har typ ingenting kvar att kolla på, känns som att jag har sett allt jag har på datorn 10000 ggr..
Håller ju på att ta hem sex and the city, har sett 4 säsonger nu o håller på o tar hem 5:e.
Men mitt internet har sänkts nu så det kommer väl ta spränglång tid.
Förresten, undra om nedladdningspolisen kommer komma o ta mig nu när jag skrev sådär..?
Så om det är nån som vet nån bra serie som man kan kolla på så tas förslag emot tacksamt! =)

Nu ska jag få ur tummen ur röven o hoppa in i duschen..

Just ja, så jävla klockren bild! Hahaha, ''Don't look at my boobs pose'' XD


..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0