God Morgon!

Vaknade för typ 1h sen men ligger fortfarande i sängen.
Gött att va ledig idag!

Jobbade in en timme igår också, så det blev ett pass på 7-16.45!
Men gud va seg jag vart sista timman på jobbet.
Satte mig vid iMac:en och lekte lite. Riktigt fina bilder på mig själv tog jag också! :P

Igår efter jobbet så kom Jenny och hämtade mig, åkte hem och lämnade bilen sen gick vi bort till kupolen för att kolla på Linnea som skulle på balen.
Spränglänge fick vi vänta!
Vi va väl där typ 17.15, Linnea kom inte förens efter 19. Men fin va hon! :)

Nu ska jag pallra mig ur sängen och göra frukost.
Sen ska jag med Jenny till Örebro!
Helt mycket vill jag handla. :P

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0