Inte ett dyft

Va ju och handlade med pappa så va jag med han hem och fick mat.
När vi kom dit så tog jag en tidning och la mig på soffan och läste medans de gjorde mat. Lyckades somna... Trevligt besök pappa och Malin fick.
Kommer dit, sover på soffan 1h, käkar sen åker hem. :P
Men så får de va ibland när det är söndag.
Hade jag orkat så hade jag varit kvar där en stund och skjutit lite luftgevär. :P men orkade verkligen inte.
Lånade med mig Poppers Pingviner, så ska mysa ner mig i sängen nu och kolla på den.
Dra för persiennerna i hela lägenheten och tända massa ljus ska jag göra. :)
Myyyyys!

Jag gissar på att de flesta andra har haft det lika slappt idag, eller?

Kyss och Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0