Snigel!

Kan det gå segare eller??
Sitter på jobbet o nästan alla program och system som jag ska använda går helt segt...!
Känner på mig att den här dagen kommer gå sakta...
Längtar ju redan hem. :P

Jag och Jenny ska på Maskinen den 29 Juni. Så jag skulle föra över pengar till henne imorse för hon ska köpa biljetter.
Det kom jag ju ihåg att göra, INTE.
Hade ju ingen möjlighet att fixa det på jobbet. Så fick ringa mamma, så fick hon sätta över pengar till Jenny, så sätter jag över pengar till mamma.
Helt omständigt blev det!
Men nu är det fixat iaf. :)

Just nu väntar jag på att programmen på dator ska svara och lyssnar på maskinen.
Men vill inte lyssna på det mer nu.
Vet inte vad jag ska lyssna på..
Ge mig förslag då...!

Ska ge mig på datorn igen nu. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0