Summering av helgen

Fredags tog Linnea studenten, vi varför och kollade när hon sprang ut och sen gick vi upp på stan och kollade lite bär de åkte på flaken.
Efter det tog vi systemet sen drog Splirren hem till sig, Jenny skulle hem till Linnea och jag åkte hem o duschade och gjorde mig i ordning.
Splirren kom hem till mig vid typ 17 tiden. Jenny kom vid 20.
Så satt vi hos mig och drack viiiin och spelade spel. :) Sen drog vi till redbrick en sväng, va väl där i typ 1h, sen gick vi hem.
När vi va inne på redbrick så fick jag förslag och tycken om vad jag ska nämna och skriva om i bloggen, men jag tror jag skippar det faktiskt.

Lördagen började lite segt.. När jag hade ätit frukost så gick jag ner till Jenny. Vi hade sagt att vi skulle ut och käka men inte bestämt var eller bokat nåt bord än.
Till slut kom vi fram till att det blir strandkanten.
Klockan 19 infann sig jag, Jenny, Splirren och Linnea på strandkanten.
Jävlar va gött det var! :))
Satt där i nån timma eller två sen åkte vi hem till mig och drack lite, igen. :P
Samma veva då med, blev en sväng till redbrick i typ 1h sen drog vi hem.

Så jävla gött att man inte blir bakis, hade man väl aldrig klarat av 2 dagars. :P

Söndag sköna söndag!
Det gör inte ett dugg att det regnar idag.
Nu väntar jag på pappa, han kommer och hämtar så ska vi åka o handla. Ska hämta min cykel hos Splirren också för hon lånade den igår.
Efter det ska jag med pappa hem och bli bjuden på mat av han och Malin. :)
Gottis!

Över till nåt helt annat!
Så jävla onödigt bara.. Att ens dra upp det? Va ju inte ens nåt märkvärdigt..
Lika dumt från båda håll. Hatar sånt där små tjafs, det är bara löjligt.
Så löjligt att man nästan skäms.
Men jag tror väl det är ur världen nu.
Förlåt igen..

Nu ska jag dra!

Kyss och Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0