Tid och otid!

Ja i helgen har jag inte haft tid att skriva nåt här.
Fullt upp hela tiden!
Men nu så tar jag mig tiden. :)

När jag kom hem efter jobbet i fredags så gjorde jag mig iordning och åt.
Av nån anledning så tog det stenlång tid att göra sig klar. Vet inte varför.
Jenny kom upp hit när hon va klar, så hon fick vänta en stund på mig.
När jag va klar så gick vi hem till Sofia som bor granne med woodys.
Satt där och drack och spelade alias!
Sen kom det mer folk dit så då la vi ner alias och fortsatte med drickandet bara. :)
Blev en sväng till redbrick, det va trevligt, träffa lite folk.
Efter redbrick så va det ju nåt smarthuvud som kom på att vi skulle på efterfest, den efterfesten va hemma hos Jennys pappa!
Det sölades massa skit, dracks, dansades till Gloria Estefan-Counga (1 som dansa, värt att tillägga), dracks, sölades mer.
Herregud va länge vi va där!
Och herregud vilka roliga filmklipp jag har i mobilen!
Va hemma typ 6.00 på morgonen... Men kul va det! :)
Sov och va vaken till och från på morgonen. Lite sömn blev det iaf.

Kl:13.45 vaknade jag på lördagen.
Alltså 15 min innan brännbollen med jobbet skulle börja, tänkte då att NEJ!
Körde ner folk till näset, sen åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning. För vid typ 16 va det bara på't igen!
Började hemma hos Simone, sen vidare ner till strandkanten där det vankades grillbuffé. Stengott va det! Trodde jag skulle äta ihjäl mig där ett tag. :P
Mycket trevlig avslutningsmiddag med gamla iPhone supporten. :)
Efter strandkanten åkte vi alla hem till Andreas där festen fortsatte.
Sen vid 00 så skulle folk ut på krogen så då drog jag hem. Va verkligen spräng trött när jag kom hem, det har ju sina anledningar, blev ju inte så mycket sömn som sagt. ;P

Igår så tvingade jag med mig Henrik och Louise till Hällefors för jag ville hälsa på mamma och hundarna!
Köpte mig en kebabtallrik som jag käkade hemma hos mamma medans hon sydde in Henriks byxor.
Slumrade även till en liten stund på soffan efter jag ätit. :P
Det va mysigt att va där en stund, mysigt att träffa hundarna. :)

Va hemma strax efter 20 då blev det duschen direkt sen slappa framför tvn resten av kvällen! Riktigt skön söndag må jag säga. :)

Idag har jag jobbat 7-17, hard work work!
Har jobbat in lite tid eftersom det är student som jag ska o kolla på på fredag.
Va in till Jenny en sväng efter jobbet, satt där en stund och snackade sen skulle hon på bilbingo med sin mamma så då gick jag upp till mig.

Har nyss kört igång en maskin med
Massa ljus tv. Så nu ligger/sitter jag i soffan och slappar. Jävlar va trött jag blev nu. Funderar på att ta en powernap..
Får nog göra det, sen käka efter det. :)

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0