Dåligt med tid.

Det har varit lite dåligt med tid i helgen för att skriva här hela tiden. :P

Nu är det söndag och jag kan ju summera lördagen.
Började med en cykeltur på typ 1 1/2 mil! :) Gött som fan!

Sen var det hem och duscha för att dra vidare ut till granbergsdal.
Där var det fest för Malin fyllde ju i fredags. Bjöds på massa olika pajer, åt bara tacopaj för jag våga inte smaka på de andra. :P de va räkpaj, västerbottenost-paj, beoccolipaj, nån med saffran.
Satt ute och käkade, när vi ätit klart började det att regna så det va bara att röra sig in.
Satt där en stund och tog nåt glas vin, sen skulle Erika köra hem Henrik så då följde jag med till stan också.
Tack för skjutsen Erika! :)

Drog till Path som hade födelsedagsfest. Var där en stund sen drog jag till Erica där det var fest.
Jag hade pratat med Kim innan undra va det va för folk där, de va tydligen bara massa volvoraggare från Laxå.
Fick skjuts av Linnea dit, så tog vi en tagg där för att kolla läget.
En jävla tur att vi gjorde det! Inte en chans att jag hade velat vara kvar där!
Kim ville inte heller va kvar, så vi stod och fundera en stund på vad vi skulle göra.
Kom fram till att vi ska hem till pappa där dom hade fest, och spela Fia med Hutt!
Där hamnade vi, blev några shotar, men vi vann! :)
Linnea skjutsade hem oss sen.
Va väl hemma typ 3.30. :P
Tack för skjutsen Linnea! :)

Är inte ett dugg bakis idag. :)
Ska åka till Ica och handla nu.
Ska köpa present till fisen med som fyller år imorgon! Missemisd blir hela 2 år...! :) ..kräk

Stenbra väder är det också!
Gött att kunna gå i shorts och t-shirt. :)

Nu ska jag ta och sätta fart.

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0