En vecka senare.....

Jajajajaja jag vet! Slarv..
Den här veckan har ju gått fort iaf med tanke röd dag mitt i veckan.
Har varit och hälsat på mamma och hundarna två gånger.
Jag och Jenny har trotsat vädret flera gånger och suttit på ballen och druckit vin! Jenny har spillt och förstört glas också!
Mycket trevligt!

.


.

.

.

.

.


Igår va vi ner en sväng på marken, men det hade ju kvittat, bara massa skit.
Efter det gick vi till systemet, för det vankades fest till kvällen!
När vi kom hem så gick Jenny in till sig och jag upp till mig och gjorde oss iordning.
Sen kom Jenny upp när hon va klar då åt vi mat, öppnades upp!
Vi försökte trotsa vädret och sitta på ballen då med men vi fick ge upp, blåste för mycket.
Så vi satte oss inne istället och så kom vi på att vi ville spela nåt spel, enda spelet vi hade va alias o de kan man ju inte va två på. Då kom jag på att jag har Uno, så spelade det och gjorde lite egna regler så det blev ölspel av det hela istället.
Kan säga som så att det blev en hel del dricka...
Vi satt iaf här en stund och drack sen så skulle vi vidare till Tim. När det väl var dags att gå så va vi rätt lulliga.
Släpade med tims fula picknick korg, som va fylld med lite gott och blandat.
När vi kom till Tim så va det lite folk där, vid 20 ungefär så kom Erika också.
Senare in på kvällen så skulle Jenny till Sofia, jag skulle eventuellt följt med henne dit, men det blev inte riktigt så.
Jag blev kvar hos Tim och hängde med dom till redbrick istället.
Fick åka finfin bil dit dessutom!
Blev ganska mycket igår tror jag, nu när jag tänker efter så va nog ganska full igår, men kände mig ändå inte så full just igår. Men men, spelar roll.
Det var faktiskt riktigt trevligt!

.

.

Idag har jag varit jävligt trött!
Har fan inte gjort ett dugg, skulle ha diskat med vattnet försvann ju här på dagen så det har inte blivit av.
Till slut kom vattnet tillbaka så pass att jag kunde duscha iaf.
Fick skjuts av pappa förut också för att åka och köpa pizza. Jävel va fint den satt!

Har nyss bäddat rent i sängen, ska bli så gött att lägga sig i den sen.
Nu sitter jag i soffan och skriver här, medans det är gordon's kitschen nightmares i bakgrunden.
Funderar på om jag ska slå på en film, är ju bara skräp på tv.

Aja, tänkte att jag slänger upp lite bilder, så här kommer det en drös.

Kyss & Smek


.

Kommentarer
Postat av: Gregorius

Besviken över att det inte står nått om din nya bff i det här inlägget...

2012-05-06 @ 22:25:28
Postat av: Sofie

Sorry, tänkte faktiskt göra det, men blev inte så..

Vi fixar såna där halsband sen..! :P

2012-05-06 @ 22:36:14
URL: http://saxxin.blogg.se/
Postat av: jenny

Oj ny design med ;) Spränglångt inlägg haha :P men kul att läsa :)

2012-05-07 @ 00:44:09
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0