Fattar ingenting...

Göööööött att vara långledig!

I onsdags så satt jag och Jenny på ballen och tog oss ett glas eller 2. :)
Sen drog vi till Path för han och colle gjorde också det.
Satt där och drack och snackade.
Gick väl vid typ 00.30.
Trevlig och lugn kväll! :)

Tänkte att jag skulle sova ut ordentligt igår eftersom jag är ledig, men vakna 8.30 nåt. Halv roligt... Låg kvar i sängen och kollade på Morgan & Ola-Conny, herregud vilka stjärnor alltså.. :P

När jag hade gått upp så dammsög jag, sen tänkte jag måla hyllan ovanför spisen men hade ingen maskeringstejp, får köpa det så jag kan fixa det där sen.

À jag va ju på ett sånt där jävla party igår också. Ljusparty. Handla för 320 spänn.. Det var sista partyt jag va på!!!! Ska inte gå på fler såna..

Efter det åkte jag ut till pappa en sväng. Skulle ha käkat där men jag va inge hungrig så åkte hem efter ett tag.

Väl hemma så slängde jag mig i duschen, hängde tvätten, sen myste jag ner mig i soffan framför hockeyn!
Men vafan, förlust mot Tjeckien.....
Dåligt, dåligt, dåligt...

Idag ska jag ner på stan och köpa nåt, kan inte säga vad, för man vet aldrig vem som är här inne och läser. :P
Faktum är att jag vet inte än vad jag ska köpa. Får se vad som hittas på.
Efter stan ska jag till pappa för Malin fyller år. Ska dit och fika o så vid 15.
Jag vill hinna med loppis innan det också. Vill ha tag på ett bord. :)
Så nu ska jag gå upp ur sängen och göra frukost, och försöka få tag på Henrik.


Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0