Ledsamt

Det är inge roligt just nu...
Tänker på det som hände för lite mer än ett år sen. Tror inte det har sjunkit in förens nu... Att det skulle ta över ett år att fatta.
Blir så ledsen när jag tänker på det..
Känns som att jag har haft en mask på mig när det har gällt det här.
Vissa dagar kommer väl vara såhär antar jag. Ibland är det så..

Hon är ju långt bort nu, en del saker som man behöver hjälp med, kan man inte få hjälp med hur som helst nu.
Eller kommer hit och hälsar på när som.
Kan inte ta hand om en när man är sjuk.
Vet inte varför jag känner såhär just nu, kan va svedan på ryggen som gör det. Om det gick nu så skulle hon säkert smörja in den åt mig.

Jag saknar dig mamma..!

Nu får jag skärpa till mig och fortsätta laga mat..

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hallå!! du får ju säga till om du vill prata om det, jag vet ju själv hur det är! Du ska ju inte gå och vara ledsen =/ Finns här <3

2012-05-29 @ 20:26:04
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0