Soooft...!

När jag kom hem från jobbet idag så lekte jag en stund med fisen.
La mig på golvet och lekte lite med han.
Helt trött blev jag när jag låg där, hade kunnat somnat. :P
Sitter väl kvar sen jag va liten då jag jämt brukade ta med mig min kudde och gå och lägga mig nånstans på golvet o sova. :P

Iaf, för att inte somna så reste jag på mig och hoppade in i duschen.
Stod säkert i duschen i typ 1h.
Jävel va skönt det va!
Tog nästan lika lång tid innan jag fick på mig kläder också.
Gick runt här hemma i bara trosor och sjöng till musiken. :P

När kläderna väl va på sen så diskade jag och plockade undan i köket.
Hade tänkt baka cookies också men det hade jag ingen lust med kände jag, sänder blev de inga.

Med disken i diskstället, hördes jag och Paulina och vi kom fram till att köpa mat.
Hon kom hit och så gick vi och köpte mat som vi tog med oss hem hit.
Käkade, kollade på tv, snackade och spelade värdelösa mobilspel.
Soft kväll med andra ord! :)

Imorrn blir det förmodligen att dricka viiiiin! :)
Trevligt trevligt!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med duntäcke. Fryser som fan.. :/
Klockan är ställd så nu ska jag låta ögonlocken falla!


Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0