Soooooool!

Ja vem fan har tid att blogga när det är sånt kanonväder!?
Har inte funnits tid till det eftersom man jobbar hela dagarna, sen nyttjar resten av dagen och kvällen med vänner, sen när dagen väl är slut då är man så slut så man däckar direkt!

Tar det väl från fredag och framåt.
Då blev det grillning i parken med härligt väder, vin, goda vänner och trevligt folk!
Senare på kvällen blev det regn så då var det bara att flytta festen in.
Kommer inte ihåg va snubben hette som vi va hos, men jag vet att har mycket smått och gott i busken utanför sitt fönster! :P
Sen drog vi till statt, där spelade värmlandspojkarna (dom va väl sådär), men annars var det jätte trevligt där. :) Vid 1.30 drog jag därifrån, mötte upp Carl utanför, hann komma till bion så ringer Jenny..
"Sofie, var är du?? Jag är jättefull... Kom och möt mig.."
Så då var det vara för oss att vända.
Och OM hon va full ! Först tog jag henne runt axeln men fan va hon vinglade, jag väger ju inte så mycket så hon vinklade ju iväg mig med. :P
Så jag lämna över det till Carl.
När vi kom till bion, igen, så ville Jenny sitta en stund så vi satte oss vid cykelstället.
När vi suttit där en liten stund så kommer Nevell. (som lovade när jag gick från Statt att han skulle se till att Jenny kom hem)
Så vaaaarsåååågooood!
Bara för han att släpa med henne!
Filmade lite på vägen, fångade några riktigt roliga stunder. :)
Jenny sölade i ungefär 5-10min om att man inte ska trycka på knappen på trafikljusen vid busstationen.
Samt några riktigt sköna kommentarer fick jag med också.

Jenny vinglar iväg åt fel håll:
Nevell -"måste jag hämta henne eller?"
Jag -"aa.."
Nevell -"Kuk....."

Jenny börjar bli riktigt jobbig:
Carl -"Skärp till dig nu..!!"
Jenny -"Jag försöker.... :/"

Nu har vi tröttnat på hennes vinglande:
Nevell: -"Molkom bussen? Vi sätter henne på den!"

Sen kom en annan (Robert) och hjälpte Jenny. (vi andra trodde hon skulle få skjuts hem)
Vi avlöste varandra från jobbet iaf.
När vi kommit till Tomas zoologiska sa vi hej då till nevell och traskade vidare mot fröding.
Robert hjälpte Jenny in till sig, vi sa hej då o gick upp till mig.
Jävel va gött de va att lägga sig i sängen efter den långa vägen hem från stan.

På lördagen vaknade man ju till några gånger på morgonen men somnade om alla gånger. När jag vaknade och kollade på telefonen vad klockan va och såg att den va 13, då somnade jag inte om!
Herregud, har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv, fick lite ångest för det.
Blev upp o sen in i duschen då.
Sen drog jag och Jenny ner till stan och satt på Som Hemma. Jag käkade mat och Jenny åt glass.
Efter det tog vi en promenad nere vid sjön. Gick förbi hos jennys mamma och satt där en stund i varsin solstol.
Fastän jag sov så länge så slumrade jag till där en stund i stolen. :P
När vi gick hem sen så gick vi förbi Ica, jag köpte grejer till tacos och melon. :)
Väl hemma gick jag upp till mig och Jenny till sig.
Käkade tacos och kollade på film (som jag somnade till), när jag vaknade gick jag och la mig i sängen och kollade på Sailor Moon ist.

Idag var jag uppe i tid, åt frukost och böt om till bikini, för här skulle solas i parken!
Packade ner filt, melon, korsord och tog katten under armen så gick jag och Jenny ut till parken och la oss.
Låg där från typ 11-16.
Riktigt gött va det! Mindre gött är att svider lite på ryggen nu.
Vid 16 blev vi rastlösa och tröttnade på att ligga där. Så då gick vi in med alla grejer och tog en promenad till jennys mamma.(igen) :P
Där käkade vi pizza sen gick hem igen.
När jag kom hem skulle jag direkt ha hoppat in i duschen, men va så jävla seg. Tog typ 1h innan det blev av.

Nu ligger jag i sängen med cougar town på datorn.
Är jätte trött! Det tar verkligen att va i solen hela dagen..
Hade tänkt sova i tid, men det tog ju sin lilla tid att skriva allt det här nu. :P
Skriver på telefonen så ska se om jag får upp lite bilder får helgen också! :)

Tack alla för en superkul fredag! :)
Tack Jenny för en riktigt härlig lördag och söndag! :)

Natti Natti

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: jenny

Spränglångt men kul att läsa :) tack för en underbar helg :) <3

2012-05-27 @ 22:43:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0