Trött som ett as...!

Idag har jag varit i Hällefors och hälsat på hela dagen!
Åkte in vid 11, hälsade på farmor och farfar. Åt glass med varm plommonmos/sylt till, eller vad det var, gött som fan!
Sen baxade jag och farfar in grythyttemöbler i bilen som jag skulle ha med till pappa.
När det var inlastat så åkte jag brt en sväng till Louise. Satt där och snackade en stund.
Åkte sen vidare hem till mamma.
Hann i princip in och vända för vi skulle ut och gå med hundarna.
Passade på också att ta några cachar. ;P såklart!
Finns ju inte supermånga i centrum direkt. Men 10 st har vi hittat i Hällefors iaf. :P
Vi va ute ganska länge så när vi kom tillbaka så var det dags att åka hem så de inte skulle bli så sent, eftersom jag skulle lämna av möblerna hos pappa med.

Fyfan va trött jag har varit i helgen.
Sov hur mycket som helst igår. Idag har jag varit trött hela dagen också, fastän man har varit ute och rört på sig.
Åt direkt när jag kom hem, sen satte jag mig i soffan, och somnade, 2 ggr * 45 min..
Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller nåt. :/ har jag inte tid med!

Nu har jag lagt mig i sängen och kollar på the big bang theory, försöker komma på vad jag vill se för film.
Kommer väl hinna somna innan jag vet det. :P

Jag kom på nu vad jag vill se!
Herkules! Får gå ner till Jenny och hämta den.


Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0