Dagen efter

Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och bara degar, som jag gjort hela dan. :P

Va nere hos Jenny igår och drack vin med henne, Catte och Henke.
Vi skulle beställa mat på online pizza, men då va sidan nere, så vi fick ringa och beställa, så åkte vi och hämtade det ist.
Satt hos Jenny till typ 23.30-00.00 nåt, då drog vi till kupolen.
Det va väl sådär där, rände mest runt kändes det som.
Träffade en kompis från hfs också, det va grymt kul. :)
Sen vid typ 01.00 skulle vi helt plötsligt gå till woodys tydligen enligt Jenny och Catte, så vi traska dit.
När vi gena över vägen och skulle kliva över vägräcket så slog jag i smalbenet. Det gjorde inte så ont då, men idag, fyfan.. Stort blåmärke och gör ont som satan.
Vi va där tills dom stängde sen gick vi hem. Det va huuuuur skönt som helst att komma hem och krypa ner hos den bästa! :)

Vaknade vid 8.30 imorse. Som jag alltid gör dagen efter jag varit ute.
Gick upp och slog på cougar town på datorn och låg o kollade på. Åt lite chips och drack 1liter Ramlösa.
Så låg vi snacka lite, sen somnade jag om.
Vid 11 kommer Carl in och väggen mig och säger att det är frukost.
Så har han dukat fram massa frukost! :)
Åt iofs bara 1 macka och 1 ägg, kunde inte äta mer för jag va så trött.
Kollade på Jakten på den försvunna lampan när vi åt. När jag ätit upp så somna jag, igen.
Sov nån timme, låg kvar i soffan till typ 14.
Eftersom Carl skulle iväg på galej så åkte jag till hfs och hälsade på.
Va först till farmor och farfar och fikade, sen ner på samhället och mötte upp mamma och mormor.
Va in på Ica och handlade på mig massa gottis att ha till kvällen, sen åkte vi hem till mamma.
Fick mat där, kotletter och potatis, stengott!

Kom hem 19 och slog på tvn och kollade på reprisen av Hollywood fruarna. :P
Sen dess har jag legat på soffan och bara slappat och kollat på tv hela kvällen, här ligger jag fortfarande.
Va och skjutsade Carl förut till nån fest.
Högljudd och full och dan..
Saknar han härhemma, men tänker jag på va full han är, så inte lika mycket saknad då. XD

Ligger nog kvar här en stund till innan det blir sängen.

Hedda hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0