Utflykt

Idag så har jag och mamma vart i hällefors och trippat.
Först åkte vi hem till farmor och farfar men dom var och handlade så då åkte på en liten sightseeing.
Åkte sen tillbaka till dom och då var dom hemma.
Där lånade jag deras dusch för hemma går ju inte och duscha, det är ju nå allvarliga cp fel på duschen.
Sen när jag hade duschat så fikade vi och satt där och pratade ett tag.
Efter det så skjutsade jag mamma till mormor sen åkte jag bort till  markus och hälsade på.
Han bjöd på kaffe och så pratade vi. Sen skjutsade jag han till hans farmor o jag åkte upp till mormor.
Satt där en liten stund sen åkte jag och mamma hem.
Nu har jag fått min dagliga dos av det sociala livet och har nu satt mej framför datorn och sak spela.

Wollie Bollie !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååhh sofie jag får världens press nu ju när du skriver att jag måste bestämma mig innan halv två imorgon. Kan du inte köpa det du ska ha i alla fall?? Då har du ju fast vi inte festar imorgon ;)

2009-05-15 @ 22:38:27
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0