Utställning, klar blå himmel och stekande sol !

Igår var jag och dennis med mamma in till örebro på uställning med hundarna.
Vi gick upp 05.45 och gjorde oss klara sen vid 06.15 så åkte vi.
Vid 11 då började solen steka på, det va gött.
Jag, klantig som jag är, satt på en dyna i gräset och lutade mej mot hundburen, så råkade jag somna.
Mitt i solen..... Jag vart bränd. =P
Sen åkte vi hem vid typ 1-2 .
När vi kommer hem så ringer jag till Jenny o hör vad alla fnask gör, då skulle dom tydligen ha ''picknick'' nere vid näset.
Jag och Dennis åkte ner dit, o så hade dom med sej kubb.
Sen åkte jag och dennis och handlade grejer till grillning.
Efter vi hade ätit så satte vi oss i soffan på mitt rum och kollade på SP, o så somnade vi,
och klockan var kanske 20.30 nåt.

Idag blir det mer stek i solen.
Bäst att passa på.


Wollie Bollie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0