Desperate Housewife !

Helgen som va, vart, blev och gick bra !
Det var STENKUL !

Väntar på att få lite kort av Jenny.

I veckan har jag jobbat, jobbat o jobbat.
Är ju sista veckan på Coop nu.
Gör sista dan imorrn.
Idag hade vi även en munk-ätar-tävling på jobbet.
JAG VANN ! Skräll huh?

Idag har jag inhandlat lite småsaker till min utstyrsel som jag ska ha på Lördag.
Det är ju Halloween Partaj då !
Ska bli kul o träffa alla, det var ett tag sen.

I veckan så har jag dessutom lagat mat, sytt o bakat. *vuxenpoäng*
Jag håller ju på o bli en housewife !
Men inte desperate...

..än iaf, det dröjer säkert inte.
I Got My Needs!

 

Just ja,
Nu har jag suttit o kollat på det här typ 3-4 gånger för jag tycker det är så kul =)
Haha lika kul varje gång !

 

 

Nu ska jag kolla på +Aschberg ! xD


Puss Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0