Hur svårt ska det va...?

Ja, hur svårt ska det va?
Va så mycket enklare förr..
Vet nog inte hur man gör längre.
Förstår inte vad man gjorde för skillnad då som nu?
Jag menar, för nå år sen då va det ju hur enkelt som helst!
Men nu? Det är ju fan helt omöjligt!
Vafan ska man mer göra?
Herregud, vet inte hur man gör längre..
Är det värt att fortsätta försöka?
Eller ska jag bara strunta i det?
Fast jag vill ju, tror jag.
Svårt det där?
Ingen som kommer ha nån aning om vad jag pratar om, med det är lite meningen.
Behövde bara ha ur mig det kände jag..

Tror jag ska fortsätta försöka, eller?


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad ska du fortsätta försöka med?

2012-04-19 @ 23:46:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Mikael

Sluta aldrig försöka dp får man inte vad man jagar :)

2012-04-22 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0