Slarv

Ja nu har det varit lite slarvigt här igen.. Men har inte haft tid. :P

Kan ju börja med att berätta att jag har börjat på ett nytt jobb!
Så numera är man konsult som det så fint heter. :)
As kul! Dagarna går jätte fort!
Jag och en till började där igår.
Igår så satt vi o "jobb jobbade" hela dagen typ.
Träliga va bara att vi fick sitta med varsin laptop eftersom våra datorer inte hade kommit än. Men det gick bra ändå!
Idag började dagen med en genomgång på allt jobb vi satt o gjorde igår, sen ett möte efter det.
När vi kom tillbaka från mötet så stod det typ 4 kartonger var vid våra platser.
Det var våra datorer, så då va de bara att sätta igång o bygga ihop dom. :P

Efter jobbet idag så va det Mary kay party hos Jenny.
Skulle inte ha gått på det...... -.-
Höll först på att handla för 2000:-!!!
Men kände att jag har inte direkt lust att lägga så jävla mycket på hudvårdsprodukter, så jag valde bort lite.
Lyckades iaf komma ner till 1000:-.
Köpte rengöring o fuktgöring till ansiktet och en foundation. :)

Det där gippot va slut vid typ 20.30, så då satt vi och snackade och kollade på desperate.
Sen satt vi och snackade igen.
Vi pratade om killar killar killar.
Vet inte om vi kom fram till nåt vettigt dock...
Killar är verkligen ett mysterium.
Hur tänker dom egentligen?
Varför ska dom va så svåra?
Hur gör man?
Finns det nå specifika riktlinjer för det?
Eller är dom helt enkelt bara olösta mysterium?
Aa man kan ju undra. :P
Är det nån som vet så skriv gärna en kommentar. Eller bara gå ut med det till allmänheten! Ett eventuellt Nobelpris finns säkert att få isf...
Blev kvar hos Jenny till 00.30!!!
Ujujuj hur ska det gå imorrn på jobbet, kommer va sprängtrött. Fast man har ju varit med om värre.. ;P

Nu ligger jag i sängen och ska sova snart.
Tänkte bara skriva lite här först, eftersom jag missat det på nån dag eller två.
Så att det var lika bra att skriva här nu innan det blir ett jäkla liv. :P

Nej nu måste jag lägga ner.
Däckar snart.

Natti natti



Kyss & smek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0