Som dom flesta!

Jaha, nu är jag som det flesta andra då.
Jag har nämligen börjat använda min iPhone..
Tröttnade på min andra mobil eftersom den va helt cp.
Så hela förmiddagen idag har jag fixat o ställt in iphonen, så nu är den som jag vill ha den. Köpte en bumper igår med, lila o svart är den. :)

Sen på eftermiddagen så följde jag med Erica, Kim o Norris o käkade.
Efter det så va vi på skattjakt!
Det va ju sådär, hittade vara 2 av 5 eller nåt. :P

Nu ligger jag i sängen o kollar på satc!
Ska nog snart sova, eftersom jag börjar jobbet 6.45 imorrn. :/

Natti natti
🌙


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu får du allt blogga varje dag när du har din iphone ;) plus så att jag har något att läsa om dagarna när jag är hemma ;)

2012-04-16 @ 19:47:37
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0