Söndag!

Idag har jag hunnit med massa känns det som!
Gick upp vid 10 och började städa.
Städade jätte noga, så nu är det super rent o super fint här! :)
Sen så hörde jag av mig till Jenny om att låna bil för jag behövde handla, en hel del.
Det fick jag för hon skulle ändå iväg med sin mamma.
Så då va det bara att hoppa in i duschen.
Ringde hit Henrik o tvingade med han o handla.
Eftersom jag skulle ha så mycket så va jag tvungen att ta vagn på Ica...
Det är fan soft att ha vagn när man handlar, fast man måste va 2 då!
Annars blir det konstigt. :P
600 riksdaler handlade jag mat för!
Stenmycket!
Handlade lite blommor också, så man får lite grönt i fönstren.

image description

image description



När jag precis kommit hem o börjat plockat ur varorna så kommer Jenny!
Hon hängde här en stund sen drog hon till sin pappa, då började jag med mat.
Idag fick det bli sallad till kvällsmat, gött som fan va det! :)
Satt ju såklart vid tvn o käkade.
Satt o bläddrade mellan kanalerna o hamnar på barnkanalen, där det är Bolibompa.
Det var det värsta jag har sett! Låter folk sina barn kolla på skiten??
Jag hamnade som i trans, satt o bara gapade... Finns ju inte ord för det ens.
Fyfan vilken skit!
Tacka vet jag barnprogrammen som gick när man själv va liten, det va grejer det!
Ducktales, Spindelmannen, Sailor Moon, Luftens Hjältar mm.

Nu ligger jag med matkoma i soffan o kollar, ironiskt nog, på Vad blir det för mat? med Per Morberg.
Ska väl snart försöka lyfta på röven o ta reda på salladen som blev över, göra matlåda o sen diska upp det jag använt.

Resten av kvällen sen får det bli att kolla på nån film eller serie.
Ska försöka sova i tid också, så jag kommer upp i tid.
Trodde ju att jag skulle få sovmorgon den här veckan, men icke..
Börjar nya jobbet tidigare än beräknat, imorrn 8.30 rättare sagt. :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra men... Det spörs! Ska bli spännande.

Nej ni, nu får det va, ska ta redan på det sista här nu.


image description

image description

image description

image description


Vet inte riktigt vad det blev av bilderna men...



Kyss & Smek

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha jag dör :p jag sitter och tänker när jag ser dina bilder: "åh vad fint det blev när hon har städat." sen kommer jag till sista bilden: Jag börjar as garva :P hahaha fisen alltså, vilken bild :D stendör hahaha

2012-04-22 @ 20:21:32
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahaha ja den bilden blev ju helt stor med =P

haha lilla fisen.. =)

2012-04-22 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0