Ujujuj...

Kan bara skaka på huvudet om igår...
Hade inga planer alls för den här helgen egentligen, men det har ju ändrats.
Igår va det spelkväll på andra sidan vägen, lagomt avstånd.
Vi spelade alias 2 ggr sen vad vi fyllde ut resten av tiden med det vet jag inte. Sölade skit o drack vin. Trevligt var det iaf!
Vissa andra små petitesser, som finns med på ett hörn från igår, stör jag mig fortfarande på. Eller kanske inte stör mig på riktigt, men vill gärna förstå lite bättre så man slipper fundera så på det. Får väl se om jag får nån mer förståelse i det.
Jag vill veta och jag vill förstå! Har liksom inte tid att gå och vänta, försöka o sen varken veta ut eller in iaf. Känns så onödigt att ödsla massa energi på det. Vad gör man?
Det lilla man hört nu, så är det klart fler frågetecken dyker upp. För jag bryr mig faktiskt! Hoppas jag hör nåt snart..
Hör av dig!

En annan liten sak som jag ångrar från igår. Så onödigt bara så det finns fan inte.. Hade inte det här onödiga skett så hade jag kanske fått veta mer o kanske förstått!
Cp... Aja, det ordnar upp sig.

Än så länge idag har jag inte gjort ett dugg förutom ätit.
Tänkte vila lite nu för sen skulle jag va med Jenny o hennes kusin Johanna, för dom ville spela spel.
Blir mycket spel i helgen. :P

En sak till förresten!
Jenny, ser du va duktig jag är, har ju skrivit här helt mycket nu. Ska försöka hålla det uppe :P

Kanske skriver senare.

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja du är jätteduktig :) då har jag nåt att läsa på dagarna med, fortsätt blogga massor :P

2012-04-21 @ 20:35:54
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0