Nu var det ett tag sen...

Jag säger ju att jag är sämst på att blogga!
Ska ju försöka få tag på en laptop så går det nog bättre med det..

I helgen var jag i hällefors o hälsade på mamma.
Det var rätt gött o va där, inte behöva göra ett dugg.
Gött o bli bortskämd med mat o så. =)

Igår började ju Big Brother!!!
Herregud säger jag bara..
Det ska bli spännande o se vad det blir med det. =)

NU har jag ÄNTLIGEN rensat i duschen!!!!
Så nu blir det inte översvämning längre när man duschar.
Duktigt av mig tyckte jag! =)

Soft jobbvecka har jag nu iaf, jobbar 08.30-12.30!
Lagomt!

Nu ska jag ta en låååång, icke översvämmande dusch, sen ska jag kolla på mammor o minimodeller, sen BB!

Hedda Hedda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0