Dåligt fast mindre dåligt än igår.

Känns lite bättre idag faktiskt, inte riktigt lika illa som igår.
Har fortfarande ont i kroppen, feber och allt men i en mindre grad..
Idag ska jag nog bara ta det lugnt och inte göra ett dyft!
Varit vaken till och från inatt.
Låg vaken i sängen mellan 3.30-6.00 och kollade på cougar town, sen somnade jag om.
Vaknade igen vid 8.30, ringde jobbet o sa att jag inte kommer idag.
Nu ligger jag fortfarande i sängen, kollar på cougar town. Såklart, vad ska man annars göra.
Fan va va rastlös jag kommer bli idag, hatar att va sjuk.
Ligga hemma och göra ingenting, that's not my cup of the..

Nu ska jag fortsätta kolla!

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0