Lägga sig tidigt idag?

Ja det var ju det jag hade tänkt mig..
Blev inte riktigt så.

Satt i soffan o kollade på tv o blev bara tröttare o tröttare, va nära att somna. Då va klockan bara 19 typ, så tidigt kan man ju inte sova, absolut inte på soffan.
Så jag gick ner till Jenny och umgicks med henne o Splirren. :)

Satt och kollade på videor från fester.
Fan va kul det är när man filmar på fest! Måste verkligen börja göra det jämt, så mycket mer värt än kort. :P

Sen började det nåt program på tv om sex som vi fastna vid.
En del folk alltså...?
Hela programmet handlade typ om analsex.
Fattar inte folk att det är enkelriktat där?
Nej usch..

När det va slut så körde vi hem Splirren och tog sen vägen förbi Statoil när vi skulle hem.

Och nu är klockan 00.00!
Lägga sig tidigt va det ja...
Upp om 5 h då -.-
Som tur är så jobbar jag bara till 11 imorrn. :)
Då blir det iväg och kolla på Linnea när hon springer ut!
Efter det systemet, kolla när dom åker vagn, hem o göra sig i ordning för sen ska vi dricka viiiiin! :) Stentaggad!

Så nu måste jag verkligen sova!
Natti natti

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0