Sömnlös

Har försökt nu i några timmar med att somna men det har inte gått så bra.
Låg och kollade i mobilen på app store va som finns, hittade en meditations app, laddade hem den för o se va det var.
Så fanns det en övning på 25 min som hette liggande meditation, tänkte att jag testar väl.
Har aldrig nånsin testat meditation, för jag har liksom aldrig trott på det.
Men jäääääävlar vad skönt det var! :P
Trodde jag aldrig..
Vid ett tillfälle var jag så avslappnad i kroppen så att jag kände mig typ förlamad, enda jag styrde över var mina tankar, så fort man fastna i tankar så skulle men fokusera på hur kroppen kändes mot underlaget.
Under nån tankegång så tänkte jag på nån cykel, som ev.hade dålig luft i bakdäcket, min tanke kom då till att jag med min högra hand tar tag i pakethållaren på cykel, lyfter typ 1dm sen släpper. Min hand flyger upp i luften och sen ner tillbaka på sängen, utan att jag ens styr över kroppen, inte heller känner att jag lyfter handen.
Det va coolt..! :P
Kroppen känns helt varm, avslappnad, mjuk och huvet känns lättare, renare, inte lika mycket tankar.
Skönt!
Kanske ska börja köra med lite meditation oftare.. :P

Nu ska jag göra ett nytt försök med att sova, nu när kroppen känns mer avslappnad.

Kyss & Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0