Måndag

För att va måndag så har den här dagen så jävligt fort! Slutar om 30 min, har sista rasten nu.
Lyssnat på radion hela dagen, inte pratat med en käft. Skönt att slippa allt ljud och flams runt omkring en när man jobbar.

När jag kommer hem ska jag rensa min garderob och min byrå.. Herregud, vet redan nu va drygt det är.. :/ Vet ju hur det brukar bli när jag ska städa eller rensa, blir alltid stökigare först till en början innan det sen tar fart. :P
Men men det måste göras!
Bara slå på hög musik så går det nog undan.
Kan inte längre ta upp all plats själv ju ;P
Ska bli rätt skönt att gå igenom alla kläder, slänga massa skit som man inte använder, sortera upp lite och så.

Nu ska jag fortsätta jobba snart.

Tjipp tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0