Tvungen!

Jaa fan man är ju tvungen nu.
Det man har ska man ju använda.

Jaha, men vad har hänt då.
I förrgår åkte jag, Dennis och Rickard och våldgästade Simon och Oskar, vi tittade på nån pissig film med massa blod, massa hälsenor och massa andra äckliga saker, bl.a ljud. Den filmen sög otvättad kamel pung.

Igår så åkte vi, jag dennis o rickard, upp till lindvallen, det var stek i solen och det var gott med glass.
Höm Höm.. =)
Sen vart det grillning, den var lång och kall, men jag fick mat till slut så jag är nöjd iaf.

Idag, jaa det vart en film, Dödsrallyt.
Den var väl ok.
Och nyss så åkte dennis upp till hc och rickard hem, jag ska lägga mej i sängen och titta på nåt skojsigt på datorn.

Wollie Bollie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0