Så störd & Impulsiv

Idag drog jag och dennis in till Karlstad.
Dennis handlade sej en skejt.
Jag införskaffade mej en ny parf, ett linne, en hood tröja, och tänk..
..lite sådär impulsivt, Sophie köpte också en skejt och tänkte lära sej åka lite.
Jag måste va störd.
Haha får se hur det går, om jag överlever sommarn eller inte.
Så får väl försöka va lite med Händrick i sommar så jag har nån som lär mej.
Men som det ser ut nu så ska jag ju ''flytta'' upp o va med dennis i sommar, då lär jag ju inte kunna va med henrik.

Nu ska jag duscha sen blir det SP och sova så man orkar upp halv 6 imorrn.

Wollie Bollie ! =P


Kommentarer
Postat av: The one...

Hallå? Sälen igen? du har ju just kommit hem, din mupp..

2009-05-02 @ 19:33:07
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0