Hej & Hå

Sitter hemma i Karlskoga o väntar på mat.
Åkte hem hit igår. När jag kom hem så åt vi kyckling sallad. Det var gott.
Imorse när jag gick upp så fick jag pannkaka till frukost av mamma.
Sen åkte vi ner på stan. Vi va ner till ÖoB och allt det där som dom har byggt.
Vi va in på sko kanonen för jag skulle titta efter ett par nya skor men jag hitta inga. Efter det gick vi in på ÖoB, där köpte jag ett överkast, 4 kuddar till sängen och 2 doftljus. Hittade även något som skulle passa till födelsedagspresent.
Åkte sedan hem och åt chicken ala king.
Slängde i mej maten sen åkte jag till erika som satt och kollade på Lotta på lotto, vi ringde till stjärten och murra då vart de bestämt att vi skulle till murra i bråten.
Där satt vi ju och härjade och prata, klockan vart 23.30 nånting, så då bestämde vi oss för att åka hem för alla skulle upp tidigt imorrn.
När vi är påväg hem så sker det ett mirakel.
Erika trampar på nåt som ligger på golvet i bilen, det prasslade så jag trodde det var nåt papper. Men då tar hon upp det och då var det Hem till Midgård säsong 2 disc 2, så då sträcker hon ner handen och känner efter lite till och hittar hela boxen. Och jag vart ju helt lycklig och tackade henne och flinade så stort jag kan. Fan va gött tänkte jag, finns det nåt att titta på. Erika kunde inte sluta skratta, för att jag satt och flina typ hela vägen från bråten och hem till henne. Helt glad.

Det har hänt idag.
Happ aa så då ska jag väl lägga mej och kolla på Hem till Midgård då =P

Så god natt losers

Puss Hej
Wollie Bollie



Kommentarer
Postat av: Erika

haha, mongo.. jag har ju aldrig sett dig i sådan extas någonsin! Du var ju tokglad!

2009-05-22 @ 21:08:32
URL: http://erijka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0