Omedvetet Ond !

Idag när jag gick på lunch gjorde jag som vanligt, gick upp, tog fram maten o ställde den i micron. Sen tänkte jag att jag skulle lyxa till det lite och ta lite saft till maten. Så jag tog fram ett glas, hällde upp lite saft och häller sen i lite vatten.
Men ur vatten kranen kom det inte bara vatten. Det kom en till grej...
Det kom ut en fluga ! >.<
En död fluga
fick jag i mitt saft glas !?
Hur fan gick detta till?
Aja död va den och saften drack jag INTE.




Till fika efter maten så vart det (som vanligt) ''lite'' pepparkakor, ungefär ett dussin. Som på varenda lunch och varenda rast.
Jag har nog aldrig ätit så mycket pepparkakor någonsin, som jag har gjort under min tid på coop. Fatta vad snäll jag lär ha blivit, och jag kommer nog få så jävla mycket julklappar av tomten isf.

Eller kanske inte eftersom jag i princip går och svär hela tiden över hur ont i ryggen jag har.. JAG VILL HA MASSAGE och så vill jag bada badkar.. då skulle jag nog bli o må bättre, o så lite pepparkakor på det =P


E
fter jag slutade idag så hann jag typ bara innanför dörren hemma, sen bar det av till jysk med mamma.
Jag köpte nya sängkläder.
Sen åkte vi till ica och handlade.

När jag står vid mejeriet och ska välja juice, så står det en liten unge, på typ 3 år, snett bakom mej.
Helt plötsligt får jag SÅN LUST att bara vända mej om snabbt och skrämma henne.
Men det gjorde jag inte, för jag insåg hur dumt de skulle vara med tanke på att pappan stog typ bredvid.
Det här är inte enda gången som jag har känt så. Flera gånger har jag velat skrämma nån liten unge.
H
ur snäll jag än kan verka, o hur många pepparkakor jag än äter, så är  jag nog rätt så ond inombords..

Nu ska jag snart äta potatisbullar med lingonsylt. Ska bli dyng gött!

 

Tuudiiluu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0