Where I Find My Heaven

Dom kommande 2 månaderna kommer kännas bra värdelösa..
Nu längtar jag så jävla mycket till december. Jag vill att det ska va nu nu nu nu!
Har bestämt mej för att det ska komma hända en hel del denna vintern.
Ändringar
SKA ske och jag ska njuta.
Det kommer och bli grejer det!



Men en dag i taget först antar jag, och idag ska jag nog städa...

.. eller sova.
Är stentrött men det ser förjävligt ut här så jag måste nog ta tag i det.
Och så borde jag kanske leta efter en sked. Men en sån kommer väl fram av sej själv.
Om det nu inte dyger upp något annat som är roligare.
Nej, nej, nej nu så, nu blir
det städa.

 

Hejs Svejs Gnus o Gnejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0