Bajstråkigt väder!

Skitväder hela dagen... :/
Blir så trött när det är sånt här väder.

Det har varit lite gaggigt på jobbet idag med. Det blir man ju inte direkt piggare av.

Imorrn ska vi in till Örebro och festa!
Just nu känner jag mig inte direkt supertaggad för det.. Hoppas det känns bättre imorrn.
Blir väl att tagga med spotify på jobbet imorrn med :P

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och kolla på en film. Sen sova så man orkar upp imorrn.

Just ja, har fått dille på dessa.
Stengott!

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är inte heller direkt supertaggad :P Men ska spela hög musik hela dan imorn, så man taggar till ;)

2012-05-10 @ 20:36:47
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0