Slappt

Har verkligen inte gjort ett dugg idag!
Va ju iväg och handlade förut. Jag hade skrivit en lapp med vad jag skulle ha, men kom ändå hem med massa annat, glömt hälften av det som stod på lappen.. Varför blir det alltid så??

När jag kom hem så satte jag mig i soffan och åt och kollade på real housewives of new jersey. :P
Gud vilka kärringar, bete sig så där i internationell tv. Kul att kolla på ibland iaf.
Efter det så hamnade jag framför datorn och kollade på några avsnitt av viva la bam.

Bara för att jag inte gjort nåt speciellt på hela dagen så känner jag mig helt rastlös nu... Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Klockan är ju typ 20 redan också.

Aja får se vad som dyker upp.. :P

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: Jenny

Om det är fint väder i veckan så kan vi ju ta en sån där härlig kvällspromenad som vi gjorde förra sommaren ;)

2012-05-20 @ 21:42:41
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja absolut! Det är ett måste isf! :) Härligt...!

2012-05-20 @ 22:17:09
URL: http://saxxin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0