Tisdag!

Jaha, ja idag då.
Jobbet va som vanligt, stendött.
Fixade även ledigt på fredag. Så det är bara imorrn kvar, sen ledig 4 dagar! :)

När jag kom hem flippade jag pannakakor. Är ju kung på att vända pannkakor i luften! :P
Gött blev det också.

Jag hade tänkt dra med mig Henrik ut på cykeltur men det började ju regna, då är det inte så skönt.
Men jag ville fortfarande träna/motionera eller nåt ansträngande.
Så drog en koll på AppStore och tog hem nån träningsapp. Så det blev träning hemma i typ 30 min!
Duktigt av mig! :)

Efter jag duschat så gick jag ner till Jenny på lite te-mys. Fick även nåt som jag har behövt väldigt länge.. En såsslev! :P Tackar!
Vi kollade först på hockeyn, desperate, hockey när det va reklam på 5an, desperate, sen resten av hockeyn!
Sverige vann! Såklart. :)

Vi satt och kollade på lite hemsidor som har möbler. Vill slänga ut hyllor, tvbänk o bord som jag har nu i vardagsrummet och skaffa nytt. Ha vitt ist.
Letade febrilt efter ett runt vardagsrumsbord, men ingen lycka där..
Ska kolla på loppis efter nåt snyggt bord, sen bara måla det vitt.
Det fick bli bestämt så, sen gick jag hem.

Note to self:
Få INTE tandkräm i luftstrupen!

Herregud, snacka om nära döden upplevelse!
Stod och borstade tänderna, så började det rinna ner på läppen, påväg mot hakan. Så jag smart nog, ska liksom suga/dra upp tillbaka, sådär som man gör vet ni, och får ner det i luftstrupen...
Kunde inte andas alls :/
Fick i mig lite vatten så det som va i halsen försvann iaf. Men det hjälpte ju såklart inte mot det i luftstrupen, eftersom man inte sväljer ner vatten där.
Tillslut så löste det väl upp sig av sig självt och jag lyckas kippa i mig luft så jag kan hosta.
Men jävlar vad det svider i halsen nu..
Aja jag lever ju iaf. XD
Hade fan varit tragiskt att dö på badrumsgolvet.
Dödsorsak: tandkräm!
Nej fyfan, häftigare sätt än så vill man ju avlida på. :P

Nu är det iaf natta!
Är ju bara imorrn kvar, sen ledigt!! :))

Kyss & Smek






Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha vad klantigt med tandkrämen :P

Tur att du lever iaf :D

2012-05-16 @ 10:51:49
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Elle Danielsson

Hahaha, fyfan va äckligt!

2012-05-18 @ 12:11:05
URL: http://sweetellebelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0