Tisdag!

Det var en vanlig dag på jobbet idag.
5 ärenden att fixa som va klart på 20 min. Sen glodde ut man lite, läste lite, glodde ut lite till.
Stunden då jag kände mig som mest produktiv och effektiv, de va nog när jag satt och glodde ut genom fönstret, pillade bort löst nagellack som nu blivit slitet sen i helgen, medans skrillex ljöd ut genom hörlurarna från spotify!
Suddenly, a flash of light appears in the sky..., jag och Andreas fick en snilleblixt!
Vi kommer på att vi ska göra en simulator till iTunes!
Så då var det bara att sätta igång!
Har suttit med hela dagen, det är verkligen skitkul! :)

När jag kom hem från jobbet så slängde jag i mig lite att äta för jag och Louise skulle ut på promenad.
Men vi visste inte riktigt var vi skulle gå, så vi tog geocaching som guide. :P
Gick en vända sen ville vi ta fler, fast dom va längre bort, så vi gick hem och hämtade en varsin cykel!
Efter vi kommit en bit så mötte Henrik upp oss och hängde på han också.
Jag hittade 5, Henrik 1 och Louise 0!
Haha så bäst är jag!
Det vart en liten tur iaf. 10,22km för att nästan va exakt, typ. + massa spring fram och tillbaka vid letande av cachar. :)

Kom hem för ett tag sen, nu ska jag dricka massa vatten. Stentörstig!

Just i denna stunden ligger jag i sängen och skriver här, med Big Bang Theory i bakgrunden.
Ska vila/sova lite nu, sen vid 00 så kommer pappa, för jag ska få låna bilen imorrn.

Tjipp!

Kyss & Smek


Kommentarer
Postat av: tjorwen

du fuska ju ;) haha, det var riktigt roligt var det! andra sidan stan nästa?

2012-05-09 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0