Byte av kost

Jaa jag ska byta kost tänkte jag. :P
Inte för att gå ner i vikt eller nåt sånt, utan för att få vätskedrivande.
Va till Apoteket och frågade om dom hade nåt vätskedrivande, men "nää det är bara på recept!", jaahaaa. Hon kunde inte ha rekommenderat nåt då? Nåt speciellt te eller vad man ska äta eller så. Men "nää bara på recept". Så tack för den hjälpen.

Så då tänkte jag att jag ändrar min kost helt istället!
Får leva på vatten, frukt och sallad, dra ner på salthalter.
Har kollat lite på nätet efter nå goda sallader och så, hittat lite.

Har också druckit typ 5 koppar kaffe dom senaste 4 h, men det funka inte lika bra som te, nu mår jag bara illa ist.

Men om det är nån som har nåt bra tips på vätskedrivande så säg gärna till! :)
Eller kanske nåt tips på god sallad frukt mm. :)


Kommentarer
Postat av: simone

Amen hallå skriv lite då!!

2012-10-24 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0