Äntligen klart, typ

Igår blev det att jag stod och strök en massa kläder som blivit as skrynkligt för att vi inte tagit reda på den rena tvätten ordentligt. Allt har legat nerslängt i en Ikea påse, sen har man ju rotat där efter kläder.
Så jag hann inte med så mycket sortering som jag ville. Va ju tvungen att laga mat och sånt igår med.
Men nu ikväll har jag gått igenom ALLA mina kläder, slängt ner i påse sånt som jag inte ska ha.
Tänkte ge bort lite byxor, linnen o t-shirts istället för att slänga det.
Ge bort det till nån välgörenhet eller så. Så går det ju till nån nytta. :)
Skönt att får utsorterat och slängt gamla strumpor och så. Trodde dock inte att jag skulle få plats med bådas kläder, men det gick! :)
iofs har han typ 2 hyllor i garderoben och en halv låda i byrånet, jag tar upp resten. ;P
Blir nog bra det där! :)

Jag har även blivit utbjuden på dejt på fredag! ;)
Ska bli spännande, får se vad som händer.

Nu ska jag bara slappa i soffan och kolla på Hollywood fruarna som börjar om en timme! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0