Dålig Dåligare Dåligast, Sämst!

Aa det här med att virtuell dagbok verkar inte va nåt för mig.
Det ligger ju iaf inte längst upp på min priolista, men men.. :P

Vad är nytt nu då?
Jaa det som är nytt nu det vet faktiskt inte alla om den här gången ;P
Men tids nog så!

Den här veckan jobbar jag till 14.30, sköönt!
Idag efter jobbet så ska jag först plocka upp Carl sen ska vi åka till jysk för jag ska titta på en tv bänk som jag tror jag vill ha. Kommer säkert köpa den. :P
Slänger upp bild längst ner. Vad tycks om den?

Efter det sen så ska jag ÄNTLIGEN till vårdcentralen och kolla upp varför jag får så ont i bröstkorgen ibland.
Va tydligen jävligt svårt att få en tid hos dom... Herregud, ringer och säger att man har bröstsmärtor till och från och att man vill få det undersökt, det dom säger då är "nej vi har inga tider i september.."
Aja, nu har jag iaf efter tjat och bla bla bla fått en tid. 15.30 ska jag dit, får vi väl se vad jag får för dödsdom sen.

Efter vårdcentralen sen så ska jag åka ut till bråten och hälsa på Murra och Elsa! Mysigt att träffa dom, va så längesen. Bebis! ;P
Murra skulle få en sak av mig också men det blir nog tyvärr inte så.. :/ för det blev inte som jag ville eller hade tänkt, så får vänta med det. :P

Nu ska jag väl fortsätta jobba..

Hejs Svejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan tänka mig att hämta Carl var överlägset bäst :)

2012-09-12 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0